گزارش چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول

۱۰۶ بازديد

چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول از تير ماه ۱۴۰۱ شروع شد. در اين دوره حدود ۶۹۹۴ درخواست براي ۱۰۲ موقعيت ثبت شد. پس از ارزيابي‌هاي صورت گرفته، از مجموع درخواست‌ها، ۶۵ نفر از متقاضيان به اين دوره راه يافتند. در اين دوره كارآموزان در يك فرآيند ۴ ماهه، آموزش‌هاي لازم را ديدند و در محيط كاري تجربه كسب كردند. تيم كارآموزي آكادمي همراه اول، كارگاه‌هاي كاربردي و لازم براي كارآموزان طراحي كردنند تا كارآموزان به صورت آكادميك نيز با مسائل كاري آشنا شوند.

اين دوره تا آبان ۱۴۰۱ ادامه داشت. پس از پايان دوره، كارآموزاني كه تسهيلگر، ادارۀ مربوط و تيم كارآموزي از فعاليت آن‌ها رضايت داشتند، به خانواده بزرگ همراه اول پيوستند.

در ادامه، توجه شما را به گزارش آماري از شركت‌كنندگان چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول جلب مي‌كنيم.

آمار شركت‌كنندگان چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول

در اين دوره از كارآموزي همراه اول، ۶۹۹۴ درخواست براي ۱۰۲ موقعيت كارآموزي از طرف متقاضيان ثبت شد.

گزارش چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول

آمار تحصيلي شركت‌كنندگان چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول

برگزيدگان اين دورۀ كارآموزي از بين فارغ‌التحصيلان كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري بودند. رشتۀ تحصيلي آن‌ها نيز تركيبي از رشته‌هاي فني مهندسي و انساني بود. آمار دقيق سطح تحصيلات و رشتۀ تحصيلي كارآموزان دورۀ چهارم را مي‌توانيد در عكس زير ببينيد.اطلاعات تحصيلي شركت كنندگان دوره چهارم كارآموزي همراه اول

آمار جنسيتي شركت‌كنندگان چهارمين دورۀ كارآموزي همراه اول

در اين دوره رده سني كارآموزان از ۱۸ تا حدود ۳۲ سال بود. از اين ۶۵ نفر كارآموز، حدود ۶۰ درصد از آقايان و باقي از خانم ها بودنند.

اطلاعات جنسيتي شركت كنندگان دوره چهارم كارآموزي

سخن آخر

چهارمين دورۀ كارآموزي نيز با تلاش تيم كارآموزي آكادمي همراه و با همكاري معاونت‌ها و ادارات مختلف همراه اول و شركت‌هاي تابع همراه اول با موفقيت برگزار شد. بعد از گذشت اين دورۀ ۴ماهه و با ارزيابي كارآموزان در طول دوره، افراد منتخب به خانواده بزرگ همراه اول راه پيدا كردند. به اميد موفقيت براي تمامي كارآموزان، در هر شركت و جايگاهي.

آكادمي همراه اول با هدف تربيت، توسعه و توانمندسازي نيروي انساني در اكوسيستم ديجيتال در تابستان ۹۹ آغاز به كار كرده‌است. آكادمي به پشتوانهٔ تجربهٔ آموزش و توسعهٔ نيروي انساني همراه‌اول مي‌كوشد نيازهاي آموزشي عمومي، تخصصي و شكاف ميان تحصيلات آكادميك و فضاي كار را پوشش دهد. اين مجموعه در اين راستا با همكاري اساتيد برجسته كشور، دوره‌هاي آموزشي با‌كيفيت در حوزه‌هاي مختلف مثل هوش مصنوعي، اينترنت اشيا و… تهيه‌كرده‌است. علاوه‌بر‌اين براي تقويت مهارت‌هاي تخصصي بازار‌كار و بهبود رزومه متقاضيان دوره‌هاي كار‌آموزي را در بخش‌هاي مختلف همراه‌اول برگزار‌ مي‌كند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.