قيمت ميلگرد بناب درب كارخانه

۱۴۰ بازديد

كارخانه ميلگرد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال 1386 شمسي با هدف توليد ميلگرد در گريدهاي A2 و A3 فعاليت خود را آغاز نمود. ظرفيت توليدي فولاد ظفر بناب در فاز اول سالانه به 200 هزار تن در سال مي رسد. با توجه به پيشرفت اين سازمان در سال 1390 فاز دوم مجتمع فولاد بناب در زميني به مساحت 150000 متر مربع با عنوان تجاري فولاد ظفر نوين گستر بناب به فعاليت خود ادامه داد. مجموعه توليدي فولاد بناب سالانه 400 هزار تن انواع فولاد از جمله ميلگرد توليد مي كند، كه سهم قابل توجهي از فولاد شمال غربي ايران را به خودش اختصاص داده است.

مجتمع بناب تبريز توانست براي 600 نفر به طور مستقيم شغل ايجاد كند و 5000 هزار نفر را به طور غير مستقيم مشغول كاركند. فاز سوم اين مجموعه در سال 1395 احداث گرديد و در سال 1396 به بهره برداري رسيد. مجتمع فولاد ظفر بناب به عنوان واحد نمونه توسعه و تحقيق در استان آذربايجان شرقي انتخاب شد.

قيمت ميلگرد ظفر بناب در بازار

كارخانه فولاد بناب دسترسي كاملي به شاهراه ترانزيتي منطقه شمال غربي كشور دارد، كه به جاده هاي اطراف و نواحي مختلف از جمله گمرك هاي مرزي دسترسي دارد. اين كارخانه همجوار با نيروگاه حرارتي سهند بناب مي باشد، و با تكيه بر اقتصاد مقاومتي و دانش فني روز دنيا توانست به اهداف خود برسد. اين مجتمع با تلاش شبانه روزي در سه شيفت كاري به فعاليت خود ادامه مي دهد تا بتواند نياز روز بازار از جمله مشتريان خود را تامين كند.

قيمت ميلگرد ظفر بناب با توجه به سايز و وزن كالا تنظيم مي شود، اين شركت سهم قابل توجهي از محصولات خود را به صادرات فولاد اختصاص داده است كه به ساير كشورها ارسال مي شود. بدون شك هر شركت علامت تجاري مخصوص به خود را دارد. محصولاتي كه در كارخانه فولاد آذربايجان شرقي توليد مي شود روي بدنه آنها علامت ZN.CT حك شده است كه نشان دهنده محصول شركت ظفر بناب آذربايجان مي باشد. در اين كارخانه ميلگردها در سايزهاي 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 و در دو گريد A2 و A3 توليد مي شوند.

 

ميل گردهايي كه در دو گريد A2 و A3 توليد مي شوند هر كدام از يك دسته بندي با هندسه آج متمايز توليد مي شود كه از لحاظ ظاهري با يكديگر تفاوت هايي دارند. تفاوت شكل ظاهري گريد A2 و A3 در نوع ساختار و شكل آج آنها مي باشد كه با كمي دقت مي توانيد آنها را تشخيص دهيد، در گريد A3 آج ها بصورت ضربدري هستند و اما در A2 به صورت منفرد هستند. حالت آج A2 بصورت موازي ولي در A3 بصورت هفت و هشت مي باشد، در ادامه به بررسي آنها مي پردازيم:

ميلگرد گريد A2 جزو دسته نيمه سخت و به عنوان ميل گرد آج ساده شناخته مي شود و داراي تنش جاري 3000 كيلوگرم بر سانتي متر، به همراه مقاومت كششي 5000 كيلوگرم بر سانتي متر مربع مي باشد. اين محصول به عنوان ميلگرد ترد با جنس بدنه نيمه خشك و نيمه نرم مي باشد و براي عمليات ساختماني بسيار مناسب است و عمليات جوشكاري بر روي آن امكان پذير است. ( توصيه مي شود كه بر روي آن عمليات جوشكاري انجام نشود.)

ميلگرد A3 جزو ميلگرد سخت با آج پيچيده مي باشد كه به براي نگهداري بتن بسيار كاربردي مي باشد كه داراي تنش جاري 4000 كيلوگرم بر متر مربع مي باشد و مقاومت كششي آن به 6000 كيلوگرم بر سانتي متر مي رسد. در زمان گسيختگي تغيير شكل به 14% مي رسد، جنس ميلگرد A3 ظفر بناب ترد است و مناسب عمليات صنعتي و ساختماني بوده و براي آهنگري و تغيير شكل با زاويه تند مناسب نيست. عمليات جوشكاري روي اين محصول مجاز نيست.

آشنايي با كارخانه فولاد ظفربناب

فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ ظرفيت خود را به دويست هزار تن در سال رساند و بعد از توسعه و اجراي فاز دوم آن در سال ۱۳۹۰ با نام تجاري فولاد ظفر نوين گستر انجام شد كه ظرفيت اسمي توليد آن بالغ بر سيصد هزار تن در سال ميباشد. فولاد ظفر بناب با ۶۰۰ نفر نيروي كار به طور مستقيم و ۵ هزار نفر به طور غير مستقيم، سالانه ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادي نظير ميلگرد، تيرآهن، نبشي و ناوداني ظرفيت توليد دارد كه رعايت اصول استاندارد جهاني و ملي در توليد محصولات فولادي و همچنين دسترسي به شاهراه ترانزيتي منطقه و همجواري با نيروگاه حرارتي سهند بناب با توليد برق ۶۵۰ مگاواتي و دسترسي سريع به جاده هاي مشرف با نواحي مختلف ايران اسلامي و نزديكي به گمرك هاي مرزي برتري نسبي را در عرصه صنعت كشور براي آن ايجاد كرده است. در سال ۱۳۹۵ فاز ۳ اين مجتمع در زمينه تيرآهن ، نبشي ، ناوداني احداث و در سال ۱۳۹۶ به بهره برداري رسيد ، اين مجتمع در روز صنعت و معدن واحد نمونه تحقيق و توسعه استان آذربايجان شرقي گرديد.

 

اين شركت با استقبال خريد ۸۰ درصد از محصول تيرآهن در بخش صادرات به ساير كشورها مواجه شده است. نحوه تشخيص ميلگرد ظفر بناب علامت اختصاري (ZN.CT) حك شده بر روي ميلگرد ها مي باشد.

قيمت ميلگرد بناب درب كارخانه

وزن ميلگرد ظفر بناب بر اساس سايز آنها مشخص مي شود، به طور استاندارد هر شاخه ميلگرد 12 متر مي باشد كه فروش ميلگرد ظفر بناب درب كارخانه با اين متراژ بارگيري مي شود. در ادامه به بررسي وزن هر كدام از آنها مي پردازيم:

  • شاخه 12 متري ميلگرد 8 داراي وزن 5 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 10 داراي وزن 7.5 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 12 داراي وزن 11 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 14 داراي وزن 15 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 16 داراي وزن 20 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 18 داراي وزن 25 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 20 داراي وزن 30 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 22 داراي وزن 37 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 25 داراي وزن 47 كيلوگرم مي باشد.
  • شاخه 12 متري ميلگرد 28 داراي وزن 58 كيلوگرم مي باشد.

براي مشاهده و دريافت قيمت ميلگرد ظفر بناب مي توانيد به وب سايت مراجعه كنيد، در صورت هر گونه سوال قبل از خريد مي توانيد با كارشناسان فني تماس بگيريد. تمام تلاش ما برا آن است كه مشتريان خود را به بهترين حالت در مسير درست خريد راهنمايي كنيم.

سوالات متداول

قيمت ميلگرد ظفر بناب در سايت  بروز است؟

بله، قيمت تمامي محصولات روز است. شما مي توانيد قيمت ميلگرد بناب امروز را در سايت  مشاهده كنيد.

قيمت ميلگرد ظفر بناب به قيمت درب كارخانه است؟

 بله، قيمت ميلگرد ظفر بناب به صورت مستقيم از مجتمع فولاد ظفر بناب ارسال مي گردد.

فروش ميلگرد به صورت شاخه اي انجام مي شود و يا بر اساس وزن است؟

فروش در هر دو حالت امكان پذير است. با شماره هاي مندرج در سايت جهت دريافت مشاوره تماس بگيريد.

چگونه مي توانيم ميلگرد ظفر بناب را سفارش دهيم؟

شما عزيزان مي توانيد از طريق سايت ميلگرد بناب مورد نظر خود را انتخاب كرده و سفارش دهيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.