قيمت ميلگرد نيشابور

ايران سحاب تهران

قيمت ميلگرد نيشابور

۲۰۷ بازديد

قيمت ميلگرد نيشابور امروز


ميلگرد فولاد خراسان نيشابور با نام تجاري ميلگرد نيشابور شناخته مي شود. اين محصول با بهره گيري از پيشرفته ترين تكنولوژي توليد تحت بالاترين استاندارد ملي و بين المللي در سايز 10 تا 32 تحت آناليز A3 توليد و روانه بازار داخلي و جهاني مي گردد.

قيمت ميلگرد نيشابور در مقايسه با ساير ميلگردهاي موجود در بازار در رده متوسط قرار داشته و به همين دليل متقاضيان زيادي در بازار شمال شرقي كشور دارد. از آنجايي كه مجتمع فولاد خراسان يك توليد كننده مواد اوليه است، نوسانات رخ داده در بازار دلار و شرايط سياسي تغيير چنداني در قيمت ميلگرد نيشابور نداشته است. 

در پي تحولات اخير در بازار اقتصادي كشور، قيمت ميلگرد نيشابور به ميزان ۳۰ درصد در عرض يك هفته و به ميزان ۷۰ درصد طي يك ماه افزايش داشتاين در حالي است كه متوسط قيمت ميلگرد نيشابور در چند ماهه اخير به ميزان ۳۵۰۰ تومان اعلام شده بود و به طور ناگهاني به قيمت ۵ هزار تومان رسيد.

اين افزايش ۳۰ درصدي قيمت ها در طول يك هفته آنقدر عجيب به نظر مي رسد كه با وجود مستقل بودن صنعت فولاد از بازار دلار، اما در عين حال تنها عامل منطقي براي افزايش افسار گسيخته قيمت محصولات فولادي طي چند هفته اخير را انفجار قيمت دلار مي توان دانست. در حالي كه قيمت ميلگرد نيشابور و ساير مبادي فولادي در طول روز سه بار اعلام مي شود، امنيت در معاملات فولادي از بين رفته و سبب شده تا خريد و فروش با ريسك زيادي همراه باشد.

از سويي ديگر با افزايش بي رويه قيمتها قدرت خريد از خريدار و فروشنده سلب شده و باعث شده تا ركود نسبي در بازار فولاد حكمفرما گردد. در حالي كه دوشنبه هفته گذشته از بسته جديد ارزي رونمايي گرديد مژده اصلاحات در بازار سكه و طلا به مردم داده شد و در ۴۸ ساعت ابتدايي آن شاهد كاهش قيمت دلار و سكه و به دنبال آن قيمت ميلگرد نيشابور و ساير مبادي در بازار بوديم.

شروع دوره اول تحريم ها و تاثير آن بر قيمت محصولات فولادي


در حالي كه از بسته جديد ارزي طي هفته گذشته رونمايي گرديد همزمان با آن دوره اول تحريمها نيز آغاز گشت. بر طبق پيش بيني هاي گذشته انتظارها بر اين مي رفت كه عامل تحريم يكي از موارد مهم و تاثير گذار بر ايجاد تورم و افزايش قيمت محصولات فولادي مانند قيمت ميلگرد نيشابور باشد و در حالي كه در ليست كالاهاي تحريم شده، فلزات گرانبها مانند محصولات فولادي نيز وجود داشته است، ميتوان عامل اصلي افزايش قيمت ها را ناشي از تحريم دانست.

البته تاثير اصلي تحريم ها ناشي از كاهش صادرات محصولات فولادي بوده كه در بلند مدت سبب افزايش قيمت اين محصولات در بازار داخلي خواهد گرديد. از آنجا كه روابط تجاري فولادسازان ايراني با كشورهاي طرف قرار داد به دليل تحريمها تحت تاثير قرار خواهد گرفت، در نهايت موجب آن خواهد شد كه اين دسته از توليدكنندگان به جبران كاهش صادرات، محصولات خود را در بازار داخلي و با قيمت بالاتر از قبل و نزديك به دلار بازار سياه عرضه نمايند. اين موضوع سبب خواهد شد تا قيمت محصولات فولادي مانند قيمت ميلگرد نيشابور در بازار داخلي افزايش يابد.

 

افزايش غير منطقي قيمت ميلگرد نيشابور در ازاي ثبات هزينه هاي توليد


در حالي كه فولادسازان از حامل هاي انرژي استفاده مي كنند و هزينه آن تاكنون ثابت باقي مانده و قيمت پايه مواد اوليه و نيروي انساني مورد نياز در توليد محصولات فولادي نيز تاكنون تغييري نكرده است، پس چگونه مي توان افزايش سرسام آور قيمت محصولات فولادي را طي يك ماهه اخير توجيه نمود. در حالي كه صنعت فولاد يك صنعت مستقل از دلار بوده و تمامي زنجيره توليد محصولات فولادي در داخل كشوربه صورت خودكفا انجام ميگيرد، اما باز هم روند تغييرات دلار بازار آزاد بر روي اين صنعت اثر گذار بوده و سبب شده تا همراه با تغييرات آن، بازار فولادي نيز دچار نوسان گردد.

شايد يكي از دلايل مهم وابستگي صنعت فولاد به قيمت دلار بازار آزاد در اين باشد كه اين صنعت طي چند ساله اخير به عنوان صنعتي ارز آور و مهم در كشور ياد شده و از منابع مهم توليدكننده ارز در داخل كشور محسوب مي گردد؛ بنابراين مي توان همگامي نوسانات ارزي با تغييرات قيمت محصولات فولادي مانند قيمت ميلگرد نيشابور را اين گونه توجيه نمود.

سناريوي از پيش تعيين شده خصولتي ها عامل مهم در افزايش قيمت ها
در اصل فارغ از افزايش افسار گسيخته قيمت دلار در بازار، صعود قيمت محصولات فولادي مانند قيمت ميلگرد نيشابور از زماني شروع شد كه خصولتي ها طي يك سناريوي از پيش تعيين شده و با هدف قبلي و هماهنگ شده قيمت ها را در بازار افزايش دادند تا به خواسته هاي خود در بازار فولاد برسند. خواسته هاي آنها برابري قيمت پايه محصولات فولادي با نرخ ارز بازار آزاد و برداشته شدن سقف رقابت در بازار بورس كالا بوده است.

البته در اين ميان دولت با ايجاد دلار ۴۲۰۰ توماني، محدوديت هايي را براي خصولتي ها ايجاد نمود تا آنها بيش از اين نتوانند بر قيمت محصولات فولادي فشار وارد نمايند؛ اما قيمت دستوري دولتي نتوانست كاري از پيش ببرد و در نهايت اين قانون توسط خصولتي ها دور زده شد و با عرضه هاي قطره چكاني خود روز به روز قيمت محصولات فولادي مانند قيمت ميلگرد نيشابور را در بازار فولاد افزايش دادند.

 IFrame

IFrame

شركت فولاد خراسان


شركت فولاد خراسان واقع در شمال غرب شهرستان نيشابور در خراسان مي باشد. شركت فولاد خراسان قطب سوم فولاد در كشور شناخته مي شود و مخاطبان خود را دارد. شركت فولاد خراسان محصولات خود را بر استانداردهاي بين المللي توليد ومحصولات آن به صورت سه دسته ميلگرد ساده، ميلگرد آجدار مارپيچ و ميلگرد آجدار جناغي دسته بندي مي شود.

كارخانه ميلگرد خراسان


كارخانه ميلگرد خراسان با مساحت 1400 هكتار فعاليت خود بر اساس نورد سبك فولادي ساختماني آغاز كرد است. كارخانه ميلگرد خراسان در حال حاضر 5000 نفر نيروي مستقيم دارد. كارخانه ميلگرد خراسان واقع در نيشابور است. نشاني كارخانه مجتمع فولاد خراسان : نيشابور - كيلومتر 15 جاده نيشابور به شهر فيروزه - صندوق پستي 488. شما مي توانيد براي دريافت ميلگرد خراسان به قيمت كارخانه، ميلگرد آجدار مجتمع فولاد خراسان ، وزن ميلگرد آجدار مجتمع فولاد خراسان را در سايت اسرون جستجو نماييد و يا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشيد .

قيمت ميلگرد نيشابور


قيمت ميلگرد نيشابور به نسبت ساير برندهاي ميلگرد در بازار با قيمت مناسب تري ارائه مي شود و همين امر باعث شده متقاضيان زيادي را جذب كند. قيمت ميلگرد نيشابور اگرچه به سايز و قطر آنها بستگي دارد اما نوسانات ارزي بازار نيز بي تأثير بر قيمت آن نبوده و نسبت به سال گذشته كمي با افزايش قيمت رو به رو بوده است. اگرچه ميلگرد نيشابور به نسبت ساير آهن آلات با افزايش قيمت كمتري رو به رو بوده است.

ميلگرد نيشابور


ميلگرد نيشابور از جمله برند هاي بنام در بازار ميلگرد است. كارخانه فولاد خراسان دو مدل ميلگرد با نام هاي ميلگرد نيشابور آجدار و ميلگرد نيشابور ساده را توليد مي كند. ميلگرد نيشابور خراسان از جمله محصولات توليدي مجتمع فولاد نيشابور خراسان است كه در سال 1369فعاليت خود را آغاز كرد. مجتمع نيشابور توانست با استفاده از به كارگيري تكنولوژي جديد توليد محصولات ساختماني خود را به 550هزارتن در سال برساند.

كارخانه ميلگرد نيشابور


كارخانه ميلگرد نيشابور مجتمع نيشابور قطب سوم فولاد كشور در توليد صنايع ساختماني معرفي شده است. كارخانه ميلگرد نيشابور توانست تأييديه هاي استاندارد بين المللي را دريافت كند و محصولات ميلگرد آجدار را تحت آناليز A3 در سايز هاي ۱۰، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ ، آناليز A3 وارد بازار داخلي و بين المللي كند. قيمت ميلگرد نيشابور درب كارخانه را مي توانيد از كارشناسان فروش ما در آسرون جويا شويد. فروشگاه اينترنتي شهرآن با حذف واسطه ها تلاش كرده است تا ميلگرد نيشابور را به قيمت درب كارخانه بدست شما عزيزان در هركجاي كشور برساند.

قيمت ميلگرد نيشابور در بجنورد


قيمت ميلگرد نيشابور در بجنورد مورد تقاضاي بسياري از افراد است. متأسفانه وجود واسطه ها در امر خريد و فروش ميلگرد نيشابور، قيمت اين محصل را به طرز نجومي افزايش داده است، از اين رو متخصصين آسرون با تلاش شبانه روزي خود توانستند اين ارمغان را بهمراه بياورند تا قيمت ميلگرد نيشابور در بجنورد را به قيمت درب كارخانه را براي تمامي مشتريان قابل دستيابي كنند. براي اطلاع از قيمت كارخانه ميلگرد نيشابور با شماره هاي مندرج در پايين سايت تماس حاصل فرماييد.

نمودار قيمت ميلگرد نيشابور


نمودار قيمت ميلگرد نيشابور را در سايت آسرون مشاهده فرماييد. ميلگرد، ميله هاي فولادي است كه در بتن به منظور جبران مقاومت كششي پايين آن استفاده مي شود. نام ديگر ميلگرد آرماتور است. البته به غير از ميلگرد از مصالح ديگري مانند ناوداني يا قوطي نيز جهت افزايش استحكام كششي بتن استفاده مي‌شود. معمولا سطح ميلگرد به صورت آجدار ساخته مي شود تا هنگام قرارگيري در بتن، درگيري لازم بين ميلگرد با بتن اتفاق بيافتد. فولادي كه ميلگرد از آن ساخته مي شود فولاد كربني است كه با استفاده از نورد گرم، به صورت ميله هاي گرد ساخته مي شود. استانداردهاي مختلفي براي توليد فولاد وجود دارد كه در هر كشوري متفاوت است و هر استاندارد با توجه به خواص مكانيكي فولادها داراي دسته بندي هاي مشخصي است كه مشخص كننده گريدهاي فولاد مي باشد. براي شناسايي ميلگردهاي نيشابور از ميلگردهاي تقلبي، علامت مشخصه ميلگرد نيشابور كه مشخص كننده گريد آن نيز مي باشد بر روي آن حك مي شود. گريد مشخص كننده مقدار تنش تسليم ميلگرد مي باشد.

قيمت ميلگرد نيشابور در بجنورد


ميلگرد فولاد خراسان نيشابور با نام تجاري ميلگرد نيشابور شناخته مي شود. اين محصول با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و با بالاترين كيفيت، در سايز 10 تا 32 توليد مي شود. وزن ميلگرد نيشابور نسبت به ميلگردهاي ديگر در سطح متوسطي مي باشد. اين شركت توليد كننده مواد اوليه ميلگرد نيز مي باشد و به همين دليل، قيمت آن در سطح متوسطي نسبت به ساير ميلگردها قرار دارد. البته قيمت ميلگرد و از جمله قيمت ميلگرد آجدار نيشابور بر اساس عوامل مختلفي مشخص مي شود كه يكي از اين عوامل قطر و طول ميلگرد است كه البته تاثير طول ميلگرد بر قيمت بيشتر از قطر ميلگرد مي باشد. بعضي از توليد كنندگان ميلگرد نيز با افزايش طول ميلگرد، قيمت آنرا به همان ميزان افزايش نمي دهند و قيمت به ميزان كمتري نسبت به طول افزايش مي يابد.

آناليز ميلگرد ساده

قيمت روز ميلگرد در مشهد


فاكتور مهم ديگري كه تعيين كننده قيمت روز ميلگرد در مشهد است، قيمت فولاد خام به عنوان ماده اوليه ميلگرد است و به خاطر اينكه فولاد قيمت مشخصي دارد، قيمت ميلگرد نيز در سطح بازار مقدار مشخصي دارد و تفاوت قيمت از يك مغازه به مغازه ديگر چندان زياد نيست. مثلا قيمت ميلگرد در شهرهاي مشهد، نيشابور و بجنورد تفاوت محسوسي ندارد. عامل ديگري كه باعث افزايش قيمت ميلگرد مي شود، استفاده از پوشش آپوكسي براي محافظت از آن در برابر خوردگي است . اين ميلگردها در محيط هاي خورنده مانند دريا استفاده مي شوند، به شرط اينكه قبل از نصب، بازرسي شوند تا اطمينان حاصل شود كه در پوشش ترك و شكاف وجود ندارد. زيرا كه اين شكاف ها مي توانند باعث خوردگي فولاد شوند.

وزن ميلگرد نيشابور


در يك تن ميلگرد، تعداد متفاوتي ميلگرد وجود دارد كه به قطر آنها بستگي دارد. در اينجا، تعداد ميلگرد در يك تن براي ميلگردهايي با طول 20 فوت، بر مبناي وزن هر ميلگرد مشخص شده است.
• 3/8" x 20' = 266 عدد
• 1/2" x 20' = 150 عدد
• 5/8" x 20' = 96 عدد
• 3/4" x 20' = 67 عدد
معمولا يك تن ميلگرد به صورت عمده، قيمت پايين تري نسبت به اينكه يك تن شاخه ميلگرد جداگانه خريداري كنيم خواهد داشت. در هر صورت مهم ترين عامل تعيين كننده قيمت ميلگرد نوسانات بازار مي باشد كه باعث تفاوت قيمت از يك روز به روز ديگر و حتي به صورت لحظه اي مي شود و در بعضي اوقات كه نوسان قيمت خيلي زياد است، به مشتريان گفته مي شود كه قيمت اعلام شده به آنها فقط براي 1 ساعت و حتي كمتر از آن اعتبار دارد. اگر تغييرات قيمت بر حسب زمان را بر روي يك نموادر رسم كنيم، مي توان نمودار قيمت ميلگرد را بدست آورد. مي توان ميلگرد را مستقيما از درب كارخانه خريداري كرد يا براي خريد آن به نماينده فروش ميلگرد نيشابور در هر شهر مراجعه نمود و ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور را از اين نمايندگي ها دريافت كرد.

ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور


ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور را در آسرون ببينيد. براي اطلاع از ليست قيمت هاي امروز و لحظه اي مي توانيد با كارشناسان فروش آسرون از طريق شماره هاي مندرج در سايت تماس بگيريد . شما عزيزان مي توانيد ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور را با توجه به نوع ميلگرد ساده، ميلگرد آجدارمارپيچ و ميلگرد آجدار جناغي از كارشناسان آسرون بپرسيد.

فروش ميلگرد نيشابور


به منظور خريد ميلگرد نيشابور و دريافت ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور مي توانيد با شماره تلفن 02143000023 تماس بگيريد. براي مشاهده قيمت ميلگرد و جدول وزني ميلگرد نيز به صفحات مربوطه مراجعه كنيد. ويژگي ميلگرد نيشابور آجدار از ويژگي هاي فني ميلگرد نيشابور آجدار مي توان به موارد زير اشاره كرد. ميلگرد نيشابور ساده از ديگر محصولات كارخانه فولاد خراسان مي باشد. از ويژگي هاي ميلگرد نيشابور نيز مي توان به موارد زير اشاره كرد.

ميلگرد 16 آجدار A3 فولاد خراسان

قيمت ميلگرد نيشابور امروز


براي دريافت آخرين قيمت روز ميلگرد نيشابور , قيمت ميلگرد نيشابور در تهران با ما تماس بگيريد. قيمت ميلگرد نيشابور در بورس را در جدول زير ببينيد. قيمت ميلگرد نيشابور در بازار بورس آهن آلات با افزايش قيمت همراه بوده است. قيمت ميلگرد نيشابور در تهران را در سايت آسرون مشاهده فرماييد. براي اطلاع از قيمت ميلگرد نيشابور در تهران ميتوانيد با شماره 02143000023 تماس حاصل نماييد. قيمت ميلگرد نيشابور در مشهد طي ماه هاي اخير افزايش داشته است. يكي از دلايل افزايش قيمت ميلگرد نيشابور در مشهد افزايش تقاضا در بازار بوده اما همچنان توليدات كارخانه ها برخلاف داشتن ظرفيت، ثابت مانده و بعضا به دليل افزايش قيمت مواد اوليه با كاهش توليدات رو به رو بوده است.

ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور


ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور را در سايت آسرون دنبال نماييد. ليست قيمت روز ميلگرد نيشابور باتوجه به نوسانات ارزي مدام در حال بروزرساني است. براي اطلاع از قيمت روز لحظه ميلگرد نيشابور با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل فرماييد. نمودار قيمت ميلگرد نيشابور را در جدول زير ببينيد. تشخيص ميلگرد نيشابور قابل انجام است. از راه هاي تشخيص ميلگرد نيشابور مي توان به علامت مشخصه ميلگرد نيشابور كه بر روي محصول درج شده است اشاره كرد.

قيمت ميلگرد نيشابور در بجنورد


ميلگرد نيشابور در بجنورد نيز متقاضيان خاص خود را دارد، زيرا ميلگرد نيشابور از برندهاي محبوب كارخانه فولاد نيشابور است. ارم ميلگرد نيشابور بر روي ميلگرد آن حك شده است. به هنگام خريد به آرم ميلگرد نيشابور توجه فرماييد. علامت مشخصه ميلگرد نيشابور در زمان خريد را در نظر بگيريد. زمان خريد ميلگرد نيشابور اصل به علائم مشخصه هاي ميلگرد نيشابور توجه داشته باشيد. شما عزيزان مي توانيد براي دريافت مشاوره تشخيص ميلگرد نيشابور اصل با شماره هاي مندرج در سايت تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.