راهنماي استعلام قيمت ميلگرد آناهيتا گيلان از آسرون

۱۱۷ بازديد

راهنماي استعلام قيمت ميلگرد آناهيتا گيلان از آسرون

براي خريد ميلگرد آناهيتا و يا استعلام قيمت ميلگرد آناهيتا در ساعات اداري مي توانيد با كارشناسان آسرون و در ساعات غير اداري به سايت آسرون  مراجعه كنيد.

تاريخچۀ كارخانه فولاد و ميلگرد آناهيتا گيلان

شركت فولاد و ميلگرد آناهيتا گيلان (سهامي خاص) يكي از معروف ترين و با كيفيت ترين برندهاي توليد كننده ميلگرد در كشور است. با اين كه از تأسيس اين كارخانه، مدت زمان زيادي نگذشته است اما اين كارخانه توانسته است با استفاده از مجهزترين ماشين آلات و تكنولوژي هاي روز دنيا محصولاتي با قابليت رقابت در سطح ملي را ارائه كند. كارخانه فولاد آناهيتا از كارخانه هاي مهم فولادي در زمينۀ توليد انواع ميلگردهاي ساده و آجدار در سايزها و استانداردهاي مختلف مي باشد. اين شركت، نقش مهمي در جهت تأمين ميلگرد در بازار فولاد كشور را ايفا مي نمايد.

كارخانه فولاد آناهيتا گيلان براي اولين بار توانست كورۀ القايي تناژ بالا تحت گواهينامۀ اروپا به كشور وارد و اقدام به راه اندازي مجتمع ذوب و ريخته گري درفك شمال در فاز اول با زميني به مساحت بيش از 100,000 متر مربع و با ظرفيت اسمي 120 هزار تن در سال نمايد. به علاوه اين كارخانه داراي 4 فاز مي باشد.

مجوز تأسيس كارخانه فولاد آناهيتا از سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال 1390 كسب گرديد و در سال1391 عمليات اجرايي شركت با استفاده از نيروهاي متخصص و كارآمد آغاز شد. اين كارخانه با خريد ماشين آلات و تجهيزات صنعتي مورد نياز براي توليد محصولات فولادي از شركت هاي معتبر داخلي و كشورهاي اروپايي از جمله تركيه، برزيل، اسپانيا و ... تجهيز و راه اندازي شد و در نهايت در كمتر از يك سال و در سال 1392 توليد آزمايشي اين كارخانه فولادي آغاز شد و بعد از انجام اين مرحله پروانۀ بهره برداري با ظرفيت توليد 320 هزار تن ميلگرد در سال توسط كارخانه فولاد آناهيتا گيلان كسب و در نهايت در سال 1393 اين كارخانه در مراسمي با حضور وزرا و مسئولين افتتاح و به بهره برداري رسيد. اين كارخانه در زميني به مساحت 20,908 متر مربع ساخته شده است.

 

كارخانه فولاد آناهيتا زمينۀ اشتغال مستقيم براي 250 نفر و اشتغال غيرمستقيم براي 1,300 نفر را ايجاد نموده است. اين شركت داراي توان تحقيقاتي و آموزشي خوبي نيز مي باشد. واحد آزمايشگاه شركت فولاد آناهيتا گيلان در راستاي خط مشي سازمان با در اختيار داشتن تجهيزات به روز آزمايشگاهي توانسته است محصولاتي مطابق با استاندارد و نياز مشتريان و بالاترين سطح كيفيت توليد كند. دستگاه هاي آزمايشگاهي اين شركت شامل:

1-دستگاه كشش 50 تن gotech

2-دستگاه كشش 100 تن gotech

3-دستگاه اسپكترومتري نشري foundry master با قابليت شناسايي 30 عنصر و اندازه گيري درصد وزني آنها.

افتخارات كسب شده كارخانه فولاد آناهيتا

كارخانه فولاد آناهيتا در راستاي جلب رضايت خريداران و مشتريان و همچنين تأمين نياز مجريان پروژه هاي عمراني به اقلام فولادي مفتخر به كسب افتخارتي از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گرديده است. برگ زريني از افتخارات مجتمع فولاد آناهيتا گيلان عبارتند از:

1-طرح صنعتي نمونه در سال 1391 به عنوان برترين توليد كننده فولاد در كشور.

2-اخذ نشان استاندارد ملي ايران مطابق با استاندارد شمارۀ ISIRI 3132

3-اخذ نشان استاندارد شايسته ملي ايران و كسب لوح 5 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1396

 

وزن و قيمت ميلگرد آناهيتا گيلان و ديگر محصولا اين شركت 

كارخانه فولاد آناهيتا با به كارگيري دانش روز جهاني در زمينۀ توليد كيفي برخي از محصولات فولادي و رعايت الزام آور استانداردهاي ملي همچون مقرارت ملي ساختمان ايران و استفاده از نيروهاي متخصص، توانمند و كارآمد توانسته است گامي بلند در جهت توليد محصولات فولادي برداشته است. محصولات توليدي اين كارخانه در 3 فاز زير ارائه گرديده كه عبارتند از:

فازاول: توليد ميلگرد فولادي

فازدوم: بخش ذوب

فازسوم: توليد ميلگردهاي سايز كوچك

محصولات فاز اول كارخانه فولاد آناهيتا

محصولات فاز اول كارخانه فولاد آناهيتا شامل:

1- ميلگرد ساده - آج 240

2- ميلگرد آجدار مارپيچ (يكنواخت يا دوكي) - آج 340

3- ميلگرد آجدار مارپيچ (يكنواخت يا دوكي) - آج 350

4- ميلگرد آجدار جناغي (يكنواخت يا دوكي) - آج 400

5- ميلگرد آجدار جناغي (يكنواخت يا دوكي) - آج 420

6- ميلگرد آجدار مركب (دوكي) - آج 500

7- ميلگرد آجدار مركب (دوكي) - آج 520

 

محصول فاز دوم كارخانه فولاد آناهيتا

محصول فاز دوم اين كارخانه توليد شمش هاي فولادي در استاندارد 5SP مي باشد.

 

محصولات فاز سوم كارخانه فولاد آناهيتا

فاز سوم محصولات توليدي كارخانه فولاد آناهيتا، ميلگردهاي سايز كوچك شامل:

1-انواع الكترود

2-مفتول سياه

 

اصلي ترين محصول توليدي كارخانه فولاد آناهيتا انواع ميلگردهاي ساختماني است. ميلگردهاي توليدي اين كارخانه در استانداردهاي A1، A2، , A3 A4 مطابق استاندارد 5781 GOST روسيه مي باشد. ميلگرد آجدار كارخانه فولاد آناهيتا در سايزهاي 8 تا 32 ميلي متر توليد مي شود. ميلگرد آناهيتا رشت از نظر مشخصات فيزيكي (مانند قطر اسمي)، مشخصات هندسي (مانند آج)، تركيب شيميايي و خواص مكانيكي (مانند تنش تسليم يا تنش جاري شدن و درصد ازدياد و طول نسبي) و ... كاملاً مطابق استاندارد مي باشد.

توليد و ساخت ميلگرد A4 كارخانه فولاد آناهيتا در صورت ثبت درخواست مشتري است. لازم به ذكر است كه حروف حك شده بر روي ميلگرد A2 آناهيتا A.G.J.U ميلگرد A3 با حروف A.G.C.T و ميلگرد A4 با حروف A.G.S.T حك و شناسايي مي گردد. قيمت ميلگرد آناهيتا رشت نسبت به بقيۀ رقباي توليد كننده ميلگرد در كشور قيمتي مناسب و رقابتي است. قيمت ميلگرد آناهيتا امروز و لحظه اي در فروشگاه آسرون ارائه مي گردد.

 

خريد قيمت روز ميلگرد آناهيتا رشت از كارخانه براي مصرف كنندگان شمال و شمال غربي كشور به علت موقعيت جغرافيايي كارخانه و كاهش هزينۀ حمل ونقل، كاملاً مقرون به صرفه مي باشد. همچنين اين شركت براي تسريع در حمل و نقل در رساندن سفارشات مشتريان در كوتاه ترين زمان ممكن، اقدام به راه اندازي ناوگان حمل ونقل با عنوان آرمان بار گيل نموده است كه موجب كسب رضايت مشتريان در سراسر كشور شده است. اين كارخانه به آدرس، شهرك صنعتي رشت، بلوار صنعت 2، خيابان پنجم مي باشد.

قيمت ميلگرد آناهيتا در رشت از لحاظ اقتصادي و به حداقل رساندن هزينه هاي اجرايي جزو با صرفه ترين قيمت ميلگرد در بازار آهن و فولاد كشور مي باشد. لازم به ذكر است كه وزن ميلگرد آناهيتا گيلان از سبك وزن ترين ميلگردها در بازار مي باشد. در صورت مشاهده نمودار قيمت ميلگرد و مقايسه قيمت روز ميلگرد آناهيتا گيلان مي توانيد به صفحه آرشيو قيمت ميلگرد مراجعه نمائيد.

قيمت ميلگرد آناهيتا آنلاين در فروشگاه آسرون اطلاع رساني و محصولات اين كارخانه به فروش مي رسد. شما مي توانيد در همين صفحه قيمت امروز ميلگرد آناهيتا گيلان را مشاهده نمائيد و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد وزن ميلگردهاي آجدار و همچنين خريد ميلگرد به صفحه مربوطه مراجعه و براي مشاوره با كارشناسان ما به شمارۀ 43000023-021 تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.